بررسی چند ساعته ای که توسط ما در گاه شهروند انجام شد نشان می دهد وقتی مردم وارد گاه می شوند در چند دقیقه اول مقاومت زیادی در برابر دارند. آن ها بلافاصله به محض ورود به گاه را آغاز نمی کنند.اغلب اولین ، سخت ترین است.

این مورد بیشتر برای گاه ها قابل استفاده است. البته از همین ایده می توان در وب سایت نیز استفاده کرد. افرادی که به گاه های بزرگ مراجعه می کنند به دنبال بیش از یک محصول هستند.وقتی اولین محصول در سبد قرار گرفت، محصولات بعدی بسیار راحت تر در سبد قرار می گیرد.ملاحظه جالب دیگر آن بود که اران در چند دقیقه اول با دقت اطلاعات روی محصول را می خوانند و به قیمت ها توجه زیادی نشان می دهند و با سخت گیری زیاد کالاها را انتخاب می کنند. ولی هرچه زمان حضور در گاه بیشتر می شود و به پایان نزدیک تر می شوند این سخت گیری کمتر می شود.

article_image_one_227.jpg

اغلب کسانی که یک ساعت در گاه بودند قیمت اولین محصولی که برداشته بودند را به خاطر داشتند ولی قیمت آخرین کالاها را به یاد نداشتند. بنابراین در گاه هایی که محصولات زیادی وجود دارد اولین ها بسیار تعیین کننده هستند. اگر محصولات حراجی و با تخفیف زیاد را به ابتدای گاه منتقل کنیم، اولین را آسان تر می سازیم و سرعت های بعدی نیز افزایش می یابد. همچنین انتقال جذاب ترین و پر ترین محصولات به ابتدای گاه می تواند همین اثر را داشته باشد.

به حرکت درآوردن چرخ

هر «اندازه حرکت» بیشتری ایجاد می کند تا بعدی سریع تر انجام شود. فرایند در یک گاه بزرگ درست مانند به حرکت درآوردن یک چرخ سنگین است که در ابتدای کار به انرژی و تمرکز زیادی نیاز دارد. ولی با شروع حرکت و افزایش سرعت، چرخاندن آن آسان تر می شود، زیرا «اندازه حرکت» بیشتر می شود.

تسهیل اولین در سایت

از این ایده در وب سایت هم می توان استفاده کرد. در بازاریابی ایمیلی خود هرگاه محصولی بسیار عالی با قیمتی بسیار مناسب معرفی می کنید این کار احتمال های بیشتر در همان بازدید را افزایش می دهد. گاهی می توان محصول یا خدمتی را بدون سود فروخت و توجه افراد را جلب کرد تا علاقه مندان محصولات بیشتری بخرند و ضرر ناشی از ارزان فروختن محصول اول جبران شود.

تسهیل اولین در گاه

حتی اگر گاه کوچکی دارید و مشتری برای چند قلم کالای متفاوت به شما مراجعه کرده، در کالای اول سخت گیری نکنید. حتی شاید با قیمت پیشنهادی مشتری موافقت کنید. همین کار باعث می شود های بعدی مشتری در همان بازدید به راحتی افزایش یابد. یادتان باشد که استفاده از تخفیف اغلب کار مناسبی نیست و باعث کاهش درآمد می شود. این کار را در این شرایط خاص پیشنهاد می کنیم و نه همیشه.

 

پا نوشت:

طراحی سایت تبریز، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پوشاک،  طراحی سایت خودرو

طراحی سایت ترکیه،طراحی سایت ارومیه،  طراحی سایت گرگان، طراحی سایت همدان، طراحی سایت اراک،


طراحی سایت / بهینه سازی سایت / تبلیغات گوگل سایت ,گاه ,طراحی ,اولین ,محصول ,محصولات ,طراحی سایت ,اولین ,همان بازدید ,تسهیل اولین ,حرکت درآوردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Film دنیای کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فارس کوین سایت لر موزیک | سایت آهنگ لری منافزاده - آموزگار پایه سوم حمایت از کالای ایرانی Ma Vie